Shop Mobile More Submit  Join Login
Kili Fili Dethcrossover by ZarnitZoey Kili Fili Dethcrossover by ZarnitZoey
Idk why I decided to make this my first deviation. Maybe because its my most popular drawing on tumblr.
I was just gonna draw like one pic of Pickles with Kili and Fili or something, but then I realized I need to get better at these short comic things cuz I suck, so it became my new challenge. I think I’m slightly better now. (Please bear in mind that the dwarfed klokateer on the show is just a klokateer. Dethklok doesn’t usually notice or care about them)

Tablet
Finger drawn
Add a Comment:
 
:icongracefordrowning:
gracefordrowning Featured By Owner Apr 15, 2014  Hobbyist Traditional Artist
THIS IS THE BEST THING IN THE WORLD, OKAY? 
Reply
:iconzarnitzoey:
ZarnitZoey Featured By Owner Apr 16, 2014  Student General Artist
Okay!! :D
:hug:
Reply
:iconthrashhead97:
ThrashHead97 Featured By Owner Feb 1, 2014  Hobbyist Artist
Very nice :) 
Best part: "I will hamburger time myself so hard when we get home!"
Reply
:iconzarnitzoey:
ZarnitZoey Featured By Owner Feb 3, 2014  Student General Artist
Heehee! Oh Pickles! :D
Reply
:iconthrashhead97:
ThrashHead97 Featured By Owner Feb 5, 2014  Hobbyist Artist
haha yeah
Reply
:icondragonangelx002:
Dragonangelx002 Featured By Owner Oct 28, 2013
Poor Fili and Kili :) Although I'd give any amount of money to see this animated

Reply
:iconzarnitzoey:
ZarnitZoey Featured By Owner Oct 28, 2013  Student General Artist
OMG how awesome would that be?? If I had the skills, I'd do it. 
Sigh. 
Reply
:iconejderha13:
ejderha13 Featured By Owner Jun 30, 2013  Student
Kilis face in third panel and filis face in fouth panel make me laugh :D
Reply
:iconzarnitzoey:
ZarnitZoey Featured By Owner Jun 30, 2013  Student General Artist
Lol. Fili's face of terror. :XD:
Reply
:iconejderha13:
ejderha13 Featured By Owner Jun 30, 2013  Student
lol :D
Reply
:iconamelia666db:
amelia666db Featured By Owner Jun 1, 2013
made my day :rofl:
Reply
:iconzarnitzoey:
ZarnitZoey Featured By Owner Jun 1, 2013  Student General Artist
Thank you! ^_^
They're so adorable!
Reply
:iconamelia666db:
amelia666db Featured By Owner Jun 9, 2013
they are XD
Reply
:iconzarnitzoey:
ZarnitZoey Featured By Owner Jun 10, 2013  Student General Artist
Like your Frost and Satyr fics! They are also so adorbs!
Reply
:iconamelia666db:
amelia666db Featured By Owner Jun 18, 2013
:hug:
Reply
:iconfunnylove4321:
funnylove4321 Featured By Owner May 28, 2013
awww that soooo sweet!! I LOVE IT!!
Reply
:iconzarnitzoey:
ZarnitZoey Featured By Owner May 28, 2013  Student General Artist
^_^
Reply
:iconigotzazz:
IGotZazz Featured By Owner May 25, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Wat :iconwatplz:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 23, 2013
Image Size
583 KB
Resolution
1950×1464
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,294
Favourites
29 (who?)
Comments
18
Downloads
1
×